Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

January 29, 2010

sengal

pada malam yang x berapa dingin itu,
aku yang baik hati kononnya nak transfer duit kat kakak aku
aku mandi dengan menggunakan sabun sabun lebih cikit
aku bersiap se comel yang mungkin
aku make up..(eh, x yah make up la,,)
aku terus capai handphone y ader no akaun kakak tersayang aku tuh
terus aku melangkah keluar dari bilik aku yang x berapa besar itu
jalan..jalan..jalan
akhirnya, aku sampai jugak ke atm mechine walopun bau sabun aku itu telah ilang
oh,, x ramai sangat orang beratur,, ini sungguh baek
aku pon ikot same beratur..
oh, nak sampai sampai turn aku dah...
aku seluk poket,,amik handphone yang ader no akaun tuh..
aku terpaku seketika,,,
eh,,
eh,,
aku tak bwk kad ke?
da tuh macam mane nak cucuk kat benda alah ni??
aduh,,gawat..
orang makin ramai beratur..
aku termalu sendiri..
ape aku nak buat..
aahah..
guna handphone!!

"hah, hello, ko kat mane??(berhenti sekejap)
okey2,,aku pegi kat kau, kejap"

terus aku kuar dari que..(wat2 cakap tepon lagik)

sengal yang teramat,,,dah tahu nak guna atm tuh, x bwk kad bank kenapa..
dah la jalan jaoh..
waaaa....
esok je la aku transfer..

3 comments:

AYIE RESHQUE said...

hahaha wink2.mcm mn blh tnggl card.kaber malu ngn hp =..=

anaiza said...

kah2...mmg x boley blah yg ini! adeyyy..senak perot weyhhh!

AkuOsi said...

>____________________________<

~~