Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

September 20, 2012

Andam Menyorok Dalam Diri

Assalamualaikum

Kalau korang nak cakap aku puji diri sendiri pun aku tak kisah sebab memang aku nak puji diri aku sekarang ni. Kehkehkeh. 

Punyalah lama bakat andaman aku ni terkunci rapi dalam peti besi, akhirnya 16-09 hari tu terkeluar jugak. Secara tak langsung, aku nampak, aku ni kreatif jugak, kan?

Hahaha.

Bunga Tangan Pengantin

Sireh Junjung

Setakat ni dua tu jelah yang menyerlahkan andaman dalam diri aku. Yang lain tak terserlah mana pun. Hahaha. 

Okey la kut untuk first trial. Kan?



Ini pulak kes berangan syok sendiri. 

Tata
#

2 comments:

AYIE RESHQUE said...

sireh junjung tu cntik.tu suka tgok

abe obi semart said...

bakpe bakat terpendam terluah 16/9/2012?
bakpe x terluah mase 10/10/10?

keh3...

~~